Onderweg naar het vliegveld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Martijn en Alies - WaarBenJij.nu Onderweg naar het vliegveld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Martijn en Alies - WaarBenJij.nu

Onderweg naar het vliegveld

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Alies

19 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dinsdag 20 november 2012
Vanochtend lekker ontbeten en nu aan het inpakken voor de grote reis naar huis. Helaas aan bepaalde mooie dingen komt een eind, maar het is/was geweldig! We gaan vandaag langs bij Theo Pol, een kennis van mijn (Martijn) ouders die in Henderson bij Auckland woont. Hij is hier naartoe geëmigreerd toen ik klein was maar heb hem nog regelmatig in Nederland gezien als hij er op bezoek was. Nu gaan we even bij hem op de koffie nu we zo in de buurt zijn. Eind van de middag gaan we de auto inleveren bij het vliegveld en zijn we mooi ruim op tijd daar. We vliegen om 22:45, dus dinsdagochtend kwart voor elf bij jullie. We vliegen weer met Air New Zealand en dit keer via Los Angeles, waar we een tankstop hebben van een kleine 2 uur. Dan naar Londen van waar we met een cityhopper van KLM naar Schiphol komen waar we woensdag 18:10 uur Nederlandse tijd aankomen.
Indien mogelijk volgt er nog een berichtje van een vliegveld en anders alvast tot in Nederland
Bedankt voor al jullie leuke reacties en tot ziens!
Groetjes van Martijn en Alies.